• Prijem novca
    • Isplata po punomoćju
  • Slanje novca
  • Plaćanje računa
  • Zastupnici
    • Postanite zastupnik
  • Kontakt
  • Crna Gora

O nama Postanite zastupnik

  • EN/
  • SR
  • O nama Postanite zastupnik

  • EN/
  • SR
  • EKI TRANSFERS EKI TRANSFERS EKI TRANSFERS EKI TRANSFERS
    • Prijem novca
      • Isplata po punomoćju
    • Slanje novca
    • Plaćanje računa
    • Zastupnici
      • Postanite zastupnik
    • Kontakt
    • Crna Gora

    PRIGOVORI

    OBAVEŠTENJE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA

    za platne usluge koje ovlašćeni zastupnik pruža u ime i za račun Platne Institucije Eki Transfers doo Beograd Kosovska br. 1/V, 11000 Beograd

     

    U skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga i Opštih uslova pružanja platnih usluga na lokacijama Platne institucije, kao korisnik usluga možete uputiti Pismeni prigovor na sledeće načine:

    • Poštom, na adresu: Eki Transfers doo, Kosovska br. 1/V, 11000 Beograd;
    • Putem elektronske pošte, na e-mail adresu: prigovori@ekitransfers.rs;
    • Elektronskim putem preko internet prezentacije www.ekitransfers.rs;
    • Predati na lokaciji gde se vrši pružanje usluge;

    Možete nas kontaktirati i telefonom na broj: +381 11 3300 300.

    Upozoravamo Vas da nemamo zakonsku obavezu razmatranja usmenih prigovora, ali možemo da vas informišemo o načinu na koji se prigovor može podneti..

    1. Šta je potrebno navesti u prigovoru:

    Prigovor mora da sadrži podatke korisnika iz kojih se nesumnjivo može utvrditi odnos sa platnom institucijom i razloge za podnošenje prigovora.

    Prigovor se može podneti u roku od tri godine od dana kada je učinjena povreda Vašeg prava.

    1. Naredni koraci:

    Platna institucija će Vam dostaviti pismeni odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Izuzetno, ako Platna institucija ne može da dostavi odgovor u navedenom roku iz razloga koji ne zavise od njene volje, taj rok može se produžiti za najviše 15 dana, o čemu ćete biti pismeno obavešteni u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Obaveštenje sadrži razloge zbog kojih nije moguće dostaviti odgovor u roku, kao i krajnji rok u kome će odgovor biti dostavljen.

    Postupak po prigovoru sprovodi se u skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga, odlukom Narodne banke Srbije i internim aktima Platne instutucije.

    Platna institucija ne može naplatiti naknadu niti bilo koje druge troškove za postupanje po prigovoru.

    1. Pravo na podnošenje pritužbe Narodnoj banci Srbije

    U slučaju da ste nezadovoljni odgovorom ili predloženim rešenjem ili odgovor niste dobili u roku od Platne institucije, kao korisnik, možete pre pokretanja sudskog spora podneti pritužbu u pismenoj formi, poštom ili elektronskom poštom na adresu:

        • Narodna banka Srbije, Centar za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, poštanski fah 712 ili
        •  na elektronsku adresu: zastita.korisnika@nbs.rs

    Korisnik uz pritužbu dostavlja prigovor koji je uputio platnoj institucji, odgovor platne institucije i dokumentaciju na osnovu koje se mogu ceniti navodi iz pritužbe. Korisnik može podneti pritužbu u roku od šest meseci od dana prijema odgovora ili proteka roka za njegovo dostavljanje.

    EKI TRANSFERS doo Beograd

    Platna institucija

    PODNOŠENJE PRIGOVORA ELEKTRONSKIM PUTEM:

      * Obavezni podaci

      Prikupljene podatke Eki Transfers doo koristi u svrhu kontaktiranja korisnika i preduzima sve potrebne mere zaštite podataka o ličnosti korisnika. Eki Transfers doo dobijene podatke ne prosleđuje trećim licima bez izričite saglasnosti korisnika. Ukoliko korisnik želi da podaci o njemu budu izbrisani iz internet baze podataka Eki Transfers doo, potrebno je da pošalje zahtev na e-mail adresu: prigovori@ekitransfers.rs

      EKI Transfers

      O nama

      Vesti

      Budite i Vi u Eki timu

      Kodeks poslovnog ponašanja

      Politika o zaštiti podataka o ličnosti

      Western Union

      Istorija

      WU u svetu

      WU Crna Gora

      WU Usluge

      Slanje novca

      Prijem novca

      Intra

      Opšti uslovi

      Plaćanje računa

      Opšti uslovi poslovanja

      Tarife i Terminski plan od 28.11.2022.

      Tarife i Terminski plan od 17.02.2023.

      Kontakt

      Kontaktirajte nas

      Najčešća pitanja

      Postanite zastupnik

      Prigovori

      Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti za Korisnike

      Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti za posetioce vebsajta