Eki Transfers doo Beograd – Platna instutucija, pruža Western Union novčane doznake u Srbiji, u skladu sa najboljim standardima.
Kao korisnik naše platne usluge imate pravo da nam dostavite prigovor ukoliko smatrate da se ne pridržavamo Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa koji uređuju pružanje naše usluge, Opštih uslova pružanja platne usluge iz Obrasca Platne Institucije na sledeći način:
1. Pismeni prigovor možete podneti:
- Poštom, na adresu: Eki Transfers doo, Kosovska br. 1/V, 11000 Beograd.
- Putem elektronske pošte, na e-mail adresu: prigovori@ekitransfers.rs
Platna institucija je dužna da odmah potvrdi prijem prigovora. - Predati na lokaciji gde se vrši pružanje usluge.
Možete nas kontaktirati i telefonom na sledeći broj: +381 11 3300 300.
Upozoravamo Vas da u tom slučaju nemamo zakonsku obavezu razmatranja usmenog prigovora, ali možemo da vas informišemo o načinu na koji se prigovor može podneti.
2. Šta je potrebno navesti u prigovoru:
Prigovor mora da sadrži podatke korisnika iz kojih se nesumnjivo može utvrditi odnos sa platnom institucijom i razloge za podnošenje prigovora.
Prigovor možete podneti u roku od tri godine od dana kada je učinjena povreda vašeg prava ili pravnog interesa.
3. Naredni koraci:
Razmotrićemo vaš prigovor i dostaviti Vam pismeni odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Izuzetno, ako platna institucija ne može da dostavi odgovor u navedenom roku iz razloga koji ne zavise od njene volje, taj rok može se produžiti za najviše 15 dana, o čemu ćemo vas pismeno obavestiti u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Obaveštenje sadrži razloge zbog kojih nije moguće dostaviti odgovor u roku, kao i krajnji rok u kome će odgovor biti dostavljen.
Postupak po prigovoru sprovodi se u skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga, odlukom Narodne banke Srbije i svojim internim aktima.
Platna institucija ne može naplatiti naknadu niti bilo koje druge troškove za postupanje po prigovoru.
4. Pravo na podnošenje pritužbe Narodnoj banci Srbije
U slučaju da ste nezadovoljni odgovorom ili predloženim rešenjem ili odgovor niste dobili u roku, kao korisnik, mozete pre pokretanja sudskog spora podneti pritužbu u pismenoj formi, poštom ili elektronskom poštom na adresu:
- Narodna banka Srbije, Centar za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, poštanski fah 712 ili
- na elektronsku adresu: zastita.korisnika@nbs.rs
Korisnik uz pritužbu dostavlja prigovor koji je uputio platnoj institucji, odgovor platne institucije i dokumentaciju na osnovu koje se mogu ceniti navodi iz pritužbe. Korisnik može podneti pritužbu u roku od šest meseci od dana prijema odgovora ili proteka roka za njegovo dostavljanje.
EKI TRANSFERS doo Beograd
Platna institucija